Ana Sayfa İrtibat Sık Kullananlara Ekle Sitemizin Tanıtımına Katkıda Bulunun Biz Kimiz ? İlkelerimiz
  GARANİK  OLAYI 

    HAC:52 : " (EY MUHAMMED!) BİZ SENDEN ÖNCE HİÇBİR ELÇİ VE HİÇBİR PEYGAMBER GÖNDERMEDİK Kİ O BİR ŞEY TEMENNİ ETTİĞİ
( ARZULADIĞI ) ZAMAN, ŞEYTAN ONUN ARZUSUNA ŞÜPHELER KARIŞTIRMASIN. BUNUN ÜZERİNE ALLAH ŞEYTANIN KARIŞTIRDIĞI ŞÜPHEYİ GİDERİR. SONRA DA ALLAH, ÂYETLERİNİ TAHKİM EDER .ALLAH ALÎM'DİR (HER ŞEYİ BİLİR), HAKÎMDİR (HİKMET SAHİBİDİR) "
 
     ARZU, İSTEK İNSANİ BİR ÖZELLİKTİR VE ŞEYTAN BU ARADA İNSANA VESVESE VEREBİLİR. HZ. RESUL'DE BİR İNSANDIR - KI O SAYEDE BIZE ÖRNEK, İDEAL OLABILIR, MELEK OLSA IDI ÖRNEK ALINAMAZDI, K. ŞEHADETTE DE "ABDUHU" DERIZ ÖNCE YANİ HZ. MUHAMMED (SAV) ÖNCE ALLAH'IN KULU'DUR, SONRA "RESULUHU", ONUN RESULUDUR, DERİZ! - VAHIY DIŞINDAKI ISTEK- ARZULARINA ŞEYTANIN VESVESE VERMESI NORMALDIR. ONUNDA BUNLARDAN UZAK KALMASI BIZE ÖRNEK OLMALIDIR! NEFISLE , ARZU ILE ALAKALI BU DURUMLARIN VAHİY İLE HİÇ BİR ALAKASI YOKTUR !
 
     ŞUARA :210-212 : " ONU ( KUR'ÂN'I ) ŞEYTANLAR İNDİRMEDİ. BU ONLARA HEM YARAŞMAZ HEM GÜÇLERİ YETMEZ. ŞÜPHESİZ ONLAR VAHYİ İŞİTMEKTEN UZAK TUTULMUŞLARDIR."
     TEKVİR:25: " O KUR'ÂN, KOVULAN BİR ŞEYTAN'IN, SÖZÜ DEĞİLDİR." 

    DİNLEME İMKANI OLMADIKLARI VAHYE BİR ŞEY KARIŞTIRABİLMELERİ HİÇ MÜMKÜN OLABİLİR Mİ...?! ZATEN TÜM TEFSİRLERİN İTTİFAKI ÜZEREDİR Kİ KUR'AN DİREK KALBE  VAHYEDİLİR :
   " ONU (KUR'AN'I, KAVRAYIP BELLETMEK İÇİN) ACELEYE KAPILIP DİLİNİ ONUNLA -CEBRAIL ILE -HAREKET ETTİRİP DURMA. HİÇ ŞÜPHESİZ, ONU (KALBİNDEN) TOPLAMAK VE ONU (SANA) OKUTMAK BİZE AİT (BİR İŞ)TİR. ŞU HALDE, BİZ ONU OKUDUĞUMUZ ZAMAN,SEN DE ONUN OKUNUŞUNU İZLE  "
(KIYAMET :16-19 )

       İLKOKULU 25 YAŞINDA DIŞARIDAN  BİTİREN  BİR İNSANIN - T. D. ADLI  ARAPCA BILMEK DISINDA BASKA HIC BIR OZELLIGI OLMAYAN VE CAGDAS   İLMΠ GELISMELERDEN HİC HABERDAR OLMAYAN  BIRI-  İSLAM ALEYHINE KITAP YAZMASI VE BUNUN - BIR ZAMANLAR PIYASADA MUHATAP BULMASI ULKEMIZIN KULTUR SEVIYESINI ACISINDAN UZUCU BIR DURUM AMA  MADEM BIR DELİ KUYUYA BIR TAS ATMIS CEVABINI VERMEKTE  ARTIK FAZR OLUYOR...

       BU YAZAR GARANIK OLAYINA KAYNAK OLARAK İBNİ İSHAK, BUHARİ VE İBN-İ HACER'I GOSTERMEKTEDIR :

*İBN-İ  İSHAK: İBN-İ  ISHAK  İÇİN BAŞTA ÜNLÜ HADİSÇİLERDEN DAREKUTNI : "SAKAT" ,  ZEHEBİ : " RİVAYETLERİ BOZUK, YALANCI " , NESEİ :" SAGLAM DEGIL " , SÜLEYMAN EL TEYMİ VE HİŞAM İBN-İ URVE : " YALANCI " , ÜNLÜ MEZHEP İMAMI , İMAM-I  MALIK : " DECCAL " DERLER.İBN-İ SELEME :" ZARURET OLMADIKÇA ONDAN RİVAYET ETMEM ." DERKEN , EL- KETTANİ. " YALANCILIĞINA TANIKLIK EDERİM " DER VE ÖRNEKLER VERİR...AYRICA HATIB-I BAGDADI'DE ONU ELEŞTIRMISTIR...!
     BÖYLE BİR ZATIN  RİVAYETLERİ NE KADAR SAGLAM-DOGRU VE GERCEKCI OLABILIR...BU  ZATI  ESERLERINE KAYNAK GOSTERIP ISLAM'A SALDIRAN BIRI ICIN ESERININ SAGLAMLIGI KONUSUNDA NE SOYLENEBILIR...!?

      *BUHARI: BUHARI'DE  ISE SEYTAN AYETLERI OLAYI DEGIL , NECM  SURESININ CAZIBESINE KAPILAN  MUSRIKLERIN  SECDE  ETMIS OLMASI ANLATILIR.NE SEYTAN AYETLERI OLAYI NE DE DEVAMI VARDIR BUHARI'DE...AMA YAZAR VARMIS  GIBI OLAYA KAYNAK OLARAK BUHARI'YI DE EKLER...!
     ZATEN  HAC  SURESININ GARANIK  DENEN OLAYLA  İLGİSİNİN OLMASI IMKANSIZDIR CUNKU NECM SURESI ( GARANIK OLAYININ  GECTIGI  IDDIA EDILEN ORTAMDA OKUNAN SURE ) MEKKI - MEKKEDE INEN - ILK  AYETLERDENDIR!.HAC  SURESI ISE MEDINE'DE INEN SON MEDENΠ SURELERDENDIR ...! ZATEN  BU RIVAYETI BUYUK ISLAM ALIMLERI KADI IYAD, EBU BEKIR IBNI ARABI, BUYUK MUFESSIR FAHRUDDIN ER-RAZÎ , BEYHAKI, ZERKANI, AYNI, NEVEVI ,... REDDEDERLER...!

     *İBN- İHACER : İBN-İ HACER -GELENEKSEL ISLAM HADISCILERINDENDIR VE ISLAM HADIS LITERATURUNE BUYUK HIZMETLERI GECMISTIR , TUM ADI YUKARIDA GECEN BUYUK ZATLAR GIBI ALLAH ONLARIN TUMUNDEN RAZI OLSUN - BU  OLAYI KABUL ETMAZ , DOGRULAMAZ.HATTA " ONLAR ULU KUGULARDIR VE SEFAATLERI UMULUR " SOZUNU HZ. MUHAMMED'IN  SOYLEMESINE IMKAN YOKTUR  DER ( UNLU ESERI , BUHARININ SERHI : FETHU'L-BARÎ :8/439-440 )